Μια γέφυρα σωτηρίας στήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης για τη μεταφορά ενός νεογέννητου αγοριού από την Καστοριά στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης. Η επιχείρηση ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία λίγο πριν από τις 3:00 μ.μ., χάρη στην άμεση κινητοποίηση των ιατρικών αρχών και της Ελληνικής Αστυνομίας.
Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης του βρέφους, κρίθηκε αναγκαία η εσπευσμένη μεταφορά του σε εξειδικευμένη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε το νεογέννητο συνοδεύτηκε από ισχυρή αστυνομική δύναμη, ώστε να εκμηδενιστούν οι καθυστερήσεις στους δρόμους.
Δικυκλιστές της ΕΛ.ΑΣ. παρέλαβαν το ασθενοφόρο από το ύψος του Κλειδιού Ημαθίας. Με αστραπιαίες κινήσεις, οι αστυνομικοί άνοιγαν συνεχώς δρόμο μέσα στην αυξημένη κυκλοφορία, εξασφαλίζοντας την ταχύτερη και ασφαλέστερη δυνατή διέλευση μέχρι την είσοδο της Θεσσαλονίκης.
Οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου είχαν τεθεί σε κατάσταση ύψιστης ετοιμότητας αρκετή ώρα πριν την άφιξη του οχήματος.
Μόλις το ασθενοφόρο έφτασε στο νοσοκομείο, το βρέφος παραδόθηκε άμεσα στην εξειδικευμένη ιατρική ομάδα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για αγοράκι, το οποίο πλέον νοσηλεύεται διασωληνωμένο στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) Νεογνών, όπου του παρέχεται η απαραίτητη ιατρική φροντίδα.