Περίμεναν οι αγρότες χθες 26/6/ 2026 να γίνουν οι πολυδιαφημιζόμενες “καλά προετοιμασνένες” από την κυβέρνηση πληρωμές.
Μέχρι αργά το βράδυ χιλιάδες αγρότες περίμεναν να πληρωθούν για τις αναθεωρημένες ενισχύσεις των συνδεδεμένων καθεστώτων, για τα τα οικολογικά σχήματα, για τις δράσεις Απονιτροποίησης, Σπάνιων Φυλών, Ευζωίας Ζώων και Δασώσεων, για τα υπόλοιπα βασικής ενίσχυσης, αναδιανεμητικής και συμπληρωματικής ενίσχυσης νέων αγροτών.
Φτάσαμε στο Σάββατο και ακόμη
περιμένουν. Οι αγρότες είδαν για άλλη μια φορά να μην πιστώνονται ακόμη χρήματα στους λογαριασμούς τους.
Από τον ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου.
Εδώ και 7 χρόνια ούτε μια σωστή πληρωμή στην ώρα της.
Παρουσιάστηκαν λένε τεχνικά προβλήματα που ίσως λυθούν από Δευτέρα.
Όλα καλά! Ο λόγος τους εγγύηση