Η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στην περιοχή του Αγίου Αθανασίου Βογατσικού έχει πλέον τεθεί υπό πλήρη έλεγχο.
Ο Δήμος Άργους Ορεστικού εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες στο Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Άργους Ορεστικού και στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Καστοριάς για την άμεση και αποτελεσματική επέμβασή τους, που συνέβαλε καθοριστικά στην αντιμετώπιση του περιστατικού.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν επίσης υδροφόρα και προσωπικό του Δήμου Άργους Ορεστικού, υπό τον συντονισμό του αρμόδιου Αντιδημάρχου Πολιτικής Προστασίας Σωτήρη Μπουτσιάδη, συμβάλλοντας στην προσπάθεια περιορισμού της πυρκαγιάς.
Η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων υπηρεσιών απέδειξε, για ακόμη μία φορά, τη σημασία της άμεσης κινητοποίησης και του συντονισμού για την αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών.
