Γκρίζες Ζώνες: Πολύ πόζα και καθόλου… πρόζα

Για όλους εμάς που ασχολούμαστε με τον έντυπο τύπο, η χωροταξική κατανομή των κειμένων σε αναλογία προ το φωτογραφικό υλικό που τα διαθνίζει, είναι δέκα προς ένα.
Ενώ στον ηλεκτρονικό τύπο η αναλογία αυτή είναι εκ διαμέτρου αντίθετη. Διότι ο αναγνώστης των συγκεκριμένων μέσων ενημέρωσης, λειτουργεί με την λογική του… fast food.

Δηλαδή του έτοιμου και γρήγορου “φαγητού” Ή της ενημέρωσης με την πρώτη ματιά.
Γι΄ αυτό και στην τελευταία καμπάνια του ΟΣΔΕΛ, γίνεται ταύτιση του “junk food” με το “junk news” επειδή προφανώς προέρχονται και τα δύο από το ίδιο… φαστφουντάδικο!

Το κακό είναι ότι και οι δημόσιοι φορείς, που παράγουν ειδήσεις, έχουν προσαρμόσει την γραμμή τους με την “fast food” ενημέρωση των υπηκόων τους και κατακλύζουν καθημερινά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο των τοπικών μμε με φωτογραφίες που θυμίζουν περισσότερο… πόζες καλλιστείων και λιγότερο αποδεικτικό στοιχείο του παραγόμενου έργου τους!

Επειδή όμως όλα έχουν το όριό τους, είναι πολύ φυσικό οι πολλές πόζες να φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα και όταν έρθει η ώρα της… πρόζας, κάποιοι να ψάχνουν… υποβολέα, για να αρθρώσουν έναν υποφερτό πολιτικό λόγο..

Από τις Γκρίζες Ζώνες της Καστοριανής Εστίας