συναισθήματα και για πολλές ώρες αναποφάσιστος να απαντήσω στον κ. Λεωνίδα
Εκιντζόγλου στην γενική απάντηση του και
απευθυνόμενους σε πληθυντικό αριθμό
(προφανώς θα έχει συμπεριλάβει και την δεύτερη ταυτόχρονη απάντηση του κ.
Χρήστου Γιούτσου ) στο φύλλο αριθμ 600
στις 24/01/2013 απάντηση σε δικό του που είχε δημοσιευτεί στις 17/01/2013 ανταπαντώ.
φαντασιώνεστε τους εαυτούς σας σαν public opinion leaders κι έχετε πάρει μια πέννα και γράφετε ότι σας
κατέβη στο κεφάλι! Για αφήστε τον
λαϊκισμό και την αμπελοφιλοσοφία στην άκρη.
ιστολόγιο και όχι όπως θα έπρεπε,
εφ΄όσον η όποια αντιπαράθεση ξεκίνησε εδώ, να την στείλει εδώ!
να εκλάβει κανείς αυτήν την απάντηση σας;
προσπάθεια να την κατανοήσω.
αυτό που γράφετε σαν απάντηση σας συμπεριφέρεστε περίπου σαν αυτούς που
στηλιτεύετε και κατηγορείτε στο άρθρο σας με τον τίτλο: Ποιοί είναι αυτοί
που μπορούν να ψηφίζουνε με σφαίρες;
συνεργάτης της εφημερίδας, άρα συχνός αρθρογράφος δεν θέλετε να έχετε τον
αντίλογο; Θεωρείτε τον εαυτό σας ότι
κατέχει τον αναμφισβήτητο λόγο; Ότι κατέχετε την απόλυτη αλήθεια και δεν
σηκώνετε κριτική και αμφισβήτηση; Αν δεν
σηκώνετε αντίλογο γιατί δημοσιογραφείτε;
αρθρογράφε με ποιο δικαίωμα χρησιμοποιείτε αυτόν τον επιτακτικό τόνο σε όσους
τολμούν να σας αμφισβητήσουν και να γράψουν την γνώμη τους; Με το δικαίωμα
του…πως το γράψατε … του public opinion leader ? Απ’ ότι
δείχνετε διεκδικείτε αυτόν τον «τίτλο» κατ’ αποκλειστικότητα και σας τον χαρίζω
με μεγάλη χαρά, εγώ απλά και μόνο ως κατέχων το δημοκρατικό δικαίωμα να λέω και
να γράφω την γνώμη μου ακόμα και σε αντιπαράθεση, είχα γράψει την απάντηση στο άρθρο σας και δεν
έχω απολύτως κανέναν σκοπό να διεκδικήσω τον τίτλο του διαμορφωτή της κοινής
γνώμης γιατί δεν θέλω να την προσβάλω, αυτήν την χαρά σας την αφήνω. Ο έχων νου
νοείτω και δεν περιμένει από κάποιον
συγκεκριμένο δημοσιογραφούντα να σχηματίσει γνώμη ή όπως με πολύ “αμερικανιά” (
δείγμα βαθιάς γνώσης άραγε;) θέλεις να μας χαρακτηρίσεις.
– την λέξη, λαϊκισμό που χρησιμοποιείτε σε όλες τις περιπτώσεις για να
«τρομοκρατήσετε» ή να προσβάλετε όποιον δεν συμφωνεί με τις απόψεις, την αμολάτε για να χαρακτηρίσετε όσους έχουν
αντίθετες απόψεις. Ακόμα και αυτήν την λέξη την ξεφτίσατε μαζί με άλλες πολλές.
αμπελοφιλοσοφία την έννοια της ρηχής σκέψης σας την επιστρέφω αυτούσια και
καθόλου παραποιημένη.
εγκρίνετε σαν κατάλληλο το κείμενο αν αποφασίσουμε να ξαναγράψουμε; Ή διεκδικείτε το
αποκλειστικό δικαίωμα μόνο εσείς να έχετε άποψη;
όσον η όποια αντιπαράθεση ξεκίνησε εδώ στείλατε αυτήν την σύντομη απάντηση σας
σε τοπικά ιστολόγια και ακριβώς από κάτω το κείμενο σας στο οποίο απαντήσαμε;
Και το χειρότερο είναι ότι στην συνέχεια στο άρθρο σας που δημοσιεύτηκε
εδώ http://fouit.gr/2013/01/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BD%CE%B1-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B6/
μας υποστηρίζουμε την τρομοκρατία, κύριε Εκιντζόγλου αν δεν καταλάβατε τις
απαντήσεις ξαναδιαβάστε τις στο φύλλο της εφημερίδας που γράφτηκαν παρά να
περιφέρεστε σε τοπικά ιστολόγια, έτσι είναι περίπου σαν να δείχνετε δειλία με
τον τρόπο σας. Και πριν τρέξετε να με συκοφαντήσετε ότι σας τρομοκρατώ, κάτι που δείχνετε να το
κάνετε εσείς με την απάντηση σας που παραθέτω στην αρχή, .σας ξαναγράφω
συνεχίζετε να συγχέετε πράματα, καταστάσεις και συνταγματικά κατοχυρωμένες
αντιδράσεις των πολιτών.